q1 

президент

вру

pzb1 1

 пробиз

urad portal


Голова районної ради прозвітувала про свою роботу у 2018 році

На тридцять сьомому пленарному засіданні сесії Бердянської районної ради Жанна Васильчик прозвітувала про діяльність районної ради, президії, постійних комісій і депутатів у плані виконання завдань, які визначені чинним законодавством щодо місцевих органів влади. Заслухавши Звіт голови Бердянської районної ради про проведену роботу у 2018 році, депутати взяли його до відома та затвердили.

 

ЗВІТ

голови Бердянської районної ради Васильчик Ж.О.

про проведену роботу у 2018 році

Відповідно до пункту 17 статті 55 Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» дозвольте прозвітувати про роботу голови та про діяльність районної ради за звітний період. Фактично – це своєрідне підведення підсумків колективної праці – кожного депутата, постійних комісій, виконавчого апарату районної ради.

На початку хочу зазначити, що діяльність районної ради здійснювалась відповідно до Конституції України, законів України, Регламенту районної ради, рішень районної ради.

Основними у роботі керівництва ради, постійних комісій, усього депутатського корпусу, як і раніше були напрямки:

- забезпечення успішного виконання програм економічного і соціального розвитку району, цільових програм з інших питань;

- здійснення ефективного контролю за раціональним використанням бюджетних коштів;

- сприяння реалізації реформи децентралізації влади в Україні, сталому розвитку територіальних громад, утвердженню місцевого самоврядування та демократичних відносин;

- забезпечення соціального захисту населення;

- реалізація державної молодіжної та гендерної політики;

Районна рада у звітному періоді працювала за планами роботи, які виконані у повному обсязі.

Пленарна робота

Відповідно до вимог статті 46  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада  проводить свою роботу  сесійно. Сесійна діяльність складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій. Спільно з депутатами районної ради ми прагнули організувати сесійну роботу так, щоб якомога повніше та ефективніше виконувати свої обов’язки, передбачені чинним законодавством, і головне – компетентно приймати відповідні рішення.

Протягом звітного періоду проведено 10 (а з початку скликання – 34) пленарних засідань, на яких депутати розглянули 176 проектів рішень та

ухвалили 168. Відповідно до вимог Закону «Про доступ до публічної інформації» усі проекти рішень, що готуються до розгляду на сесії районної

ради, оприлюднюються на офіційному веб–сайті, який працює в оновленому режимі. Звичайно, немає можливості і потреби аналізувати кожне з прийнятих

рішень, але попри різноманітність питань, переважна більшість їх стосувалася фінансово–економічних питань та соціального захисту населення району.

Разом з райдержадміністрацією, сільськими радами об’єднаних територіальних громад, селищною та сільськими радами нам вдалося забезпечити реалізацію цілого ряду пріоритетних завдань, передбачених Програмою соціально–економічного розвитку району на 2018 рік та іншими районними галузевими програмами, оскільки на контролі депутатів знаходиться 67 районних програм. За звітний період затверджено 19 районних програм, внесено зміни до 26 програм, прийнято 2 звернення до Кабінету Міністрів України, Запорізької обласної ради та Запорізької обласної державної адміністрації.

Стало доброю традицією починати пленарні засідання з приємних подій, а саме: привітання ювілярів або нагородження почесними відзнаками найповажніших жителів району за достойну працю та соціально–економічний внесок в розвиток території Бердянського району.

Сьогодні, як і в попередньому році, хочу подякувати всім, без виключення, депутатам  за плідну та виважену співпрацю при прийнятті

сесійних рішень. Є повна взаємодія працівників виконавчого апарату та депутатського корпусу в питанні підготовки пленарних засідань і засідань постійних комісій, відпрацюванні проектів рішень.

Президія

Процес ухвалення рішень та формування консолідованого підходу депутатів районної ради до розв’язання багатьох важливих питань, що вносились на розгляд пленарних засідань районної ради значною мірою залежав від ефективної та злагодженої роботи її дорадчого органу - президії районної ради. На засіданнях президії погоджується не лише порядок денний пленарних засідань ради, а й розглядаються  важливі  питання для забезпечення життєдіяльності підприємств, установ, організацій району.

У зв’язку з кадровими змінами протягом звітного року вносились зміни і до складу та чисельності президії. Так до складу Президії увійшли представники депутатської групи «Осипенко», що збільшило чисельність Президії з 12 до 14 чоловік.

Хочу зауважити, що члени президії висловлюють чимало думок, критичних зауважень щодо питань, внесених на розгляд пленарних засідань, що в свою чергу дозволило прийняти виважені, конкретні рішення.

У 2018 році проведено 6 засідань Президії, на них розглянуто 44 питання.

Для розгляду проблемних питань на розгляд Президії виносилися питання сфери охорони здоров’я, питання забезпечення державної безпеки та профілактики правопорушень, питання соціально-економічного розвитку, внесення змін до бюджету. Запрошувалися представники Національної поліції, міського воєнкомату, державної служби надзвичайних ситуацій, Бердянського прикордонного загону, Бердянської районної державної лікарні ветеринарної медицини, ПАТ «Запоріжжяобленерго» та інші.

Робота постійних комісій районної ради

Важливою складовою роботи районної ради є діяльність постійних комісій районної ради, які згідно статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами ради, створеними для вивчення, попе-

реднього розгляду і підготовки питань, які належать до її відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради. Як показала практика, левова частка роботи з розгляду питань відбувається саме на засіданнях постійних комісій. Саме там опрацьовуються проекти рішень і програм, готуються відповідні висновки, рекомендації з усіх питань, які потім виносяться на розгляд сесії, здійснюється контроль за їх виконанням.

Постійні комісії проводять свою роботу в тісній співпраці з фінансовим управлінням районної державної адміністрації, головними розпорядниками бюджетних коштів та органами місцевого самоврядування району.

Присутність відповідальних осіб районної державної адміністрації, керівників районних підприємств, організацій і установ, виконавчого апарату районної ради на засіданнях комісій дає змогу депутатам отримати вичерпне роз’яснення з будь-якого питання, внести свої пропозиції та зміни до проектів документів.

В цілому організація роботи районної ради свідчить про те, що депутати районної ради у переважній більшості налаштовані на цілеспрямовану, конструктивну працю. Сьогодні хочу подякувати депутатам Закоморному М.М., Молодецькому Р.Ф., Чуприній О.Д., які регулярно відвідували пленарні засідання ради. Хочу відмітити депутата Гринько С.К., небайдужість та активна громадянська позиція якого - є запорукою нашої ефективної роботи на користь громади.

Слід відзначити депутатів, що  працюють в раді перше скликання  – Верескун О.М., Коломиченко Т.В., Мехеда Н.В., Чурилова О.М., які практично не пропустили жодного засідання комісії.

За звітний період проведено 61 засідання профільних постійних комісій, на яких розглянуто 527 питань.

 Безпосередню участь у формуванні бюджетного процесу району бере  постійна комісія районної ради з питань бюджету (голова – Шара Г.І.). Комісією проведено 23 засідання, на яких було розглянуто 268 питань, з них: 44 питання про хід виконання районних Програм, змін та доповнення до них, 9 питань про районний бюджет, змін та доповнень до нього, розглянуто та підтримано 24 проекти розпорядження голови райдержадміністрації щодо перерозподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, медичної та інших субвенцій, 41 питання у сфері медицини та 72 питання у сфері розвитку освіти, культури, молоді та спорту, 29 питань селищної та сільських рад та інші питання.

Найбільш чисельна (7 депутатів) постійна комісія ефективно співпрацювала і співпрацює з фінансовим управлінням Бердянської районної державної адміністрації за що хочу подякувати начальнику управляння фінансів райдержадміністрації – Завгородній М.Д..

До районного бюджету протягом 2018 року за доходами загального та спеціального фондів надійшло 23654,05 тис.грн., що складає 118,3% плану (без урахування міжбюджетних трансфертів). Надходження доходів за 12 місяців 2018 року у порівнянні з відповідним періодом 2017 року збільшилися на 1150,08 тис.грн. або 5,1%.

До загального фонду районного бюджету надійшло 21441,58 тис.грн., що на 2108,18 тис.грн. або 10,9% перевищує планові показники та на
1604,48 тис.грн. або 8,1% більше, ніж за 2017 рік.

У звітному періоді затверджені показники з основних податків та платежів загального фонду виконані.

До спеціального фонду надійшло 4258,38 тис.грн., що складає 154,5% плану 2018 року.

У 2018 році з державного бюджету отримано 35604,8 тис.грн. дотацій і цільових субвенцій (100,0% до затверджених у бюджеті).

Видатки місцевих бюджетів району за 2018 рік виконано в обсязі 232657,587 тис.грн., в т.ч.

- по загальному фонду 212457,686 тис.грн., що відповідає 95,9% до річних призначень,

- по спеціальному фонду 20199,901 тис.грн. або 94,4% до кошторисних призначень.

         На державне управління з місцевих бюджетів району спрямовано 9971,609 тис.грн. (проти аналогічного періоду минулого року видатки збільшено на 1619,322 тис.грн. або на 19,4%), на освіту спрямовано 49397,819 тис.грн. (видатки збільшено на 30,5% або 11553,264 тис.грн.), на охорону здоров’я – 25996,374 тис.грн., (відповідно видатки збільшено на 9,6% або 2266,645 тис.грн.), соціальний захист населення – 105561,092 тис.грн. (видатки збільшено на 4,4% або 4486,184 тис.грн.), на культуру спрямовано 4300,247 тис.грн. (відповідно видатки зменшено на 14,9% або 751,516 тис.грн.).      

За 2018 рік у загальному обсязі видатків загального фонду районного бюджету – 180577,211 тис.грн.: видатки на охорону здоров’я склали
25996,374 тис.грн. (14,4%), освіту – 37956,009 тис.грн. (21,02%), соціальний захист та соціальне забезпечення – 104753,396 тис.грн. (58,01%), культуру і мистецтво – 88,5 тис.грн. (0,05%), економічна діяльність – 40,0 тис.грн. (0,02%), державне управління – 2230,034 тис.грн. (1,23%), міжбюджетні трансферти – 9512,915 тис.грн. (5,27%).

         Загальне збільшення видатків загального фонду районного бюджету за 2018 рік до 2017 року складає 15769,250 тис.грн. (9,6%).

         Найбільше збільшення сталось по галузі «Освіта» - 33,2%, (у зв’язку з ростом заробітної плати педагогічних працівників з 01.01.2018 року).

         За економічною ознакою структура видатків загального фонду районного бюджету за 2018 рік є наступною:

- заробітна плата з нарахуваннями – 20,6% (37116,617 тис.грн.);

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 2,3% (4081,676 тис.грн.);

- продукти харчування – 0,4% (782,354 тис.грн.);

- видатки на соціальне забезпечення – 56,5% (102075,101 тис.грн.);

         Протягом 2018 року здійснено фінансування програмних заходів на загальну суму 12175,5 тис.грн., що на 2175,1 тис.грн., або 21,7% більше рівня відповідного періоду 2017 року, з них на реалізацію заходів:

№ з/п

Найменування галузі, або програми

2017 рік,

тис.грн.

2018 рік, тис.грн.

Приріст/ зменшення

1

Програми по галузі «Освіта»

101,0

108,5

+7,4%

2

Програми по галузі «Охорона здоров`я»

1029,3

1497,2

+45,5%

3

Програми по галузі «Соціальний захист»

818,4

1023,6

+25,1%

4

Галузь «Міжбюджетні трансферти»

8053,5

9442,9

+17,3%

5

Програма соціально-економічного розвитку Бердянського району на 2018 рік»

106,5

401,6

Збільшення у 4 рази

6

Комплексна районна програма розвитку культури і туризму, патріотичного виховання молоді на 2018-2022 роки

1801,8

2074,3

+15,1%

7

Програма розвитку освіти Бердянського району на 2018-2022 роки

5407,9

6397,3

+18,3%

8

Програма забезпечення громадської безпеки і профілактики злочинності на території Бердянського району, розвитку матеріально-технічної бази Бердянського відділу поліції Головного управління Національної поліції України в Запорізькій області на 2018 рік

50

75,0

+25%

9

Районна цільова програма «Призовна дільниця» на 2015-2019 роки

10,0

31,0

+210%

10

Програма сприяння зміцненню матеріально-технічної бази Бердянського прикордонного загону Державної прикордонної служби України на 2018 рік

0

40,0

100%

11

Програма покращення та підвищення рівня ветеринарно-лабораторної діагностики хвороб тварин, небезпечних для здоров’я і життя людей та дослідження харчової продукції Бердянського району на 2018 рік

0

62,0

100%

12

Програма підвищення якості та ефективності виконання функцій Бердянською районною державною адміністрацією та фінансового забезпечення для здійснення повноважень, делегованих Бердянською районною радою, на 2018-2019

744,9

337,0

-121,0%

Злагодженість дій та одностайність позицій у фінансових питаннях між депутатами і фінансовим управлінням райдержадміністрації дали можливість своєчасно прийняти районний бюджет на 2019 рік.  

У складі комісії з питань соціально-економічного розвитку та підприємницької діяльності (голова комісії – Кущ В.В.) протягом року працювали п`ять депутатів районної ради, серед яких Строкач В.А. не перше скликання виконує депутатські повноваження. На контролі комісії виконання 11 програм. Депутатами проведено 6 засідань, на яких розглянуто 28 питань. Основними напрямками визначено: соціально-економічний розвиток (6), містобудівна діяльність(3), соціальне направлення (2).

Комісія вивчає та узагальнює інформацію про виконання, прийняття та внесення змін до програми соціально-економічного розвитку Бердянського району.

При розгляді проекту програми соціально-економічного розвитку депутатами району враховувались висновки та пропозиції профільних комісій. До переліку основних завдань та заходів програми включались об’єкти, які потребували виділення коштів, а саме: в галузі охорони здоров’я, дошкільної освіти, культури, енергоефективності, розвитку підприємницької діяльності, ЖКГ та інше.

Протягом звітного періоду в районі продовжувала діяти «Програма підтримки ветеранів Бердянського району продовольчими товарами та лікарськими препаратами на 2016–2018 роки». Згідно Програми ветерани війни, учасники бойових дій (у тому числі учасників АТО), інваліди війни, ветерани району мають можливість придбати продукти харчування або лікарські препарати за соціально-доступними або зниженими на 5% цінами на підприємствах роздрібної торгівлі та аптечних пунктах району. Завдяки 10 суб’єктам підприємницької діяльності в 9 населених пунктах району створено «Куточки для ветеранів».

У 2018 році органами місцевого самоврядування, бюджетними установами і організаціями Бердянського району за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших коштів продовжувалось втілення енергозберігаючих заходів Програми з підвищення рівня енергоефективності Бердянського району на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням районної ради від 08.07.2016 №3, зі змінами, а саме:

№ з/п

Найменування заходу

Сума,

(тис.грн.)

Найменування бюджету

1

Заміна дерев'яних віконних блоків та дверей на металопластикові

642,116

 

2

Капітальний ремонт покрівель та фасадів з використанням енергозберігаючих технологій

1879,258

 

3

Енергозберігаючі заходи при ремонтах зовнішнього освітлення в Берестівській та Осипенківській ОТГ

4956,506

 

4

Реконструкція вуличного освітлення в смт. Андріївка

317,900

 

5

Для КП «Андріївська тепломережа» придбано і встановлено пелетний котел потужністю 1,0 МВт

583,000

 

6

Реконструкція системи теплопостачання Троянської ЗОШ І-ІІІ ст. та Троянського ДНЗ «Сонечко» з встановленням твердопаливних котлів

1308,022

Обл.бюдж

7

Заміна зовнішніх мереж теплопостачання в Червонопільській ЗОШ І-ІІІ ст

356,905

Обл..бюдж

Протягом звітного року пріоритетним визначалось питання ремонту автомобільних доріг району. При підтримці та дієвій допомозі народного депутата Пономарьова О.С. було передбачено кошти і проведено ямковий та поточний ремонт автомобільної дороги Пологи–Андріївка–Бердянськ. Рішенням Бердянської районної ради від 31.07.2018 року № 2 затверджено «Програму співфінансування у 2018 році робіт з ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бердянського району», згідно якої здійснено заходи на наступних територіях:

№ з/п

Учасник співфінансування

Сума спів фінансування (тис.грн.)

Ремонт та утримання автодоріг місцевого значення

1

Долинська сільська рада

150,000

2

Осипенківська сільська рада ОТГ

432,000

 

ВСЬОГО:

582,000

Ремонт та утримання автодоріг загальнодержавного значення

1

Долинська сільська рада

70,000

2

Осипенківська сільська рада ОТГ

422,874

 

ВСЬОГО:

492,874

Ремонти автомобільних доріг в населених пунктах району були також пріоритетними і для Андріївської селищної ради та Берестівської ОТГ.

У 2018 році продовжено реалізацію Програми розробки містобудівної документації у Бердянському районі на 2014-2020 роки, згідно якої затверджено детальний план території земельної ділянки, розташованої за межами населеного пункту на території Андріївської селищної ради для розміщення сонячної електростанції. Рішенням Андріївської селищної ради від 26.07.18 № 1 затверджено генеральний план смт.Андріївка, а також погоджено проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж смт.Андріївка (рішення районної ради від 21.12.2018 № 5).

За ініціативи голови комісії Кущ В.В. було проведено районний конкурс «Кращий об’єкт благоустрою 2018 року». За результатами конкурсу визнано переможців за наступними напрямками:

- територіальна громада з кращою автобусною зупинкою – Долинська та Новотороїцька сільські ради;

- територіальна громада з кращим дитячим майданчиком – Андріївська селищна рада та Берестівська ОТГ;

- територіальна громада з кращим спортивним майданчиком – Дмитрівська сільська рада.

Усі переможці конкурсу отримали подарункові сертифікати по 10,0 тис.грн. для подальшого розвитку об’єктів благоустрою.

На виконання Програми сприяння виконанню депутатських повноважень депутатами Запорізької обласної ради на 2017-2020 роки (а саме депутата обласної ради Волошина М.М.), затвердженої рішенням обласної ради від 22.11.2018 № 15 (зі змінами та доповненнями) для реалізації заходів, пов’язаних із соціально-економічним розвитком Бердянського району надано субвенцію у сумі 699,990 тис.грн. з обласного бюджету до бюджетів сільських рад, на виконання наступних заходів:

№ з/п

Назва заходу

Сума,

тис.грн.

1

Поточний ремонт приміщення комунального закладу «Новотроїцький сільський будинок культури», за адресою: вул.Лактіонова, 48

159,490

2

Придбання меблів для Новотроїцького дошкільного навчального закладу (ясла-садок) «Теремок»

132,158

3

Придбання дитячого спортивно-ігрового комплексу «Чотири башти» в центрі села Новотроїцьке

122,800

4

Придбання комплексів спортивно-ігрових із гіркою в             с.Дмитрівка, с.Шевченка

39,990

5

Придбання дитячого спортивно-ігрового обладнання для благоустрою території Дмитрівського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Ромашка»

60,000

6

Поточний ремонт дитячого майданчика с.Андрівка

60,000

7

Придбання дитячого майданчика для Азовського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) «Казка»

50,000

8

Благоустрій території Азовської сільської ради (придбання та монтаж автобусних зупинок на вул.Центральна та   вул.Зелена

49,650

9

Благоустрій території Новотроїцької сільської ради (придбання та монтаж автобусної зупинки по                                    вул.Лактіонова, 1)

25,902

 

ВСЬОГО:

699,990

Плідно співпрацюють з територіальними громадами та надають допомогу у вирішенні соціальних – економічних програм депутати – з Андріївською селищною радою депутати Кущ В.В., Солоніна Т.В. та Латошин В.С., з Андрівською сільською радою – Драгнєв О.М. та Токарєва А.Д., з Берестівською громадою – Линник Г.М. та Павлик В.В., з Осипенківською громадою – Воронін О.М. та Погоріла О.П.

В складі постійної комісії з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та раціонального використання природних ресурсів п’ять депутатів районної ради, на контролі яких знаходиться 4 програми за основними напрямками: розвиток водного господарства, охорони мисливських тварин та угідь, збільшення виробництва сільськогосподарських продуктів Очолює комісію депутат районної ради Линник Г.М. За звітний період проведено 6 засідань, на яких розглянуто 22 питання. Слід відзначити, що комісія  працює злагоджено та ефективно, бо має в своєму складі досвідчених депутатів, що працюють не одне скликання і це депутати Гринько С.К. та Павлик В.В.

На початку року члени комісії, голови ОТГ, селищний та сільські голови, землевпорядники громад заслухали інформацію начальника міськрайонного управління у Бердянському районі та м. Бердянську Держгеокадастру у Запорізькій області про початок передачі державних сільськогосподарських земель у власність ОТГ, що дало змогу депутатам і представникам громад обґрунтовано та виважено приймати рішення та здійснювати законодавчі процедури щодо прийняття та обліку відповідних земель та отримувати необхідні для громад доходи.

Крім цього, члени комісії підтримали проекти рішень про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки с/г призначення в адміністративних межах Нововасилівської сільської ради Бердянського району за межами населених пунктів та земельної ділянки несільськогосподарського призначення, яка надана ТОВ «МОНДЕ ГРУП», для

розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій, що розташована на території Андріївської селищної ради (за межами населених пунктів); погоджено проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж смт.Андріївка.

Відповідно до «Програми покращення та підвищення рівня ветеринарно-лабораторної діагностики хвороб тварин, небезпечних для здоров’я і життя людей та дослідження харчової продукції Бердянського району» виділено кошти у сумі 62,040 тис.грн., які були спрямовані на виконання заходів і завдань Програми, а саме забезпечення лабораторії приладами та устаткуванням. На засіданні комісії вперше за три роки детально заслухано інформацію про хід виконання програм, а саме: розвитку водного господарства та екологічного оздоровлення басейнів річок, ставків та Азовського моря, що розташовані на території Бердянського району; охорони, використання і відтворення мисливських тварин, розвитку мисливського господарства КП «ОХОТА» Бердянського товариства мисливців та рибалок в мисливських угіддях Бердянського району.

Постійною комісією було підтримано звернення депутатів Бердянської районної ради до Кабінету Міністрів України щодо ситуації по заборгованості із заробітної плати працівникам Бердянського району електричних мереж ПАТ «Запоріжжяобленерго».

Постійна комісія районної ради з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад та житлово–комунального господарства (голова комісії – Чуб С.В.) працює над питаннями щодо роботи комунальних установ, закладів та підприємств, здійснює розпорядчий контроль щодо комунального майна та майна спільної власності територіальних громад, розглядає нагальні питання.

У звітному періоді комісія провела 8 засідань, на яких розглянула та вирішило 84 питання, а саме:

- передача закладів освіти у власність виконавчого комітету Бердянської міської ради,

- регулювання питань щодо договорів оренди,

- у зв’язку зі змінами чинного законодавства щодо питань приватизації, було припинено процедуру малої приватизації, протягом року оперативно вирішувались питання щодо оформлення правовстановлюючої документації,

- у зв’язку з змінами керівника комунальної установи Бердянської районної ради був укладений новий контракт,

- з метою раціонального використання майна спільної власності територіальних громад біло передано комплекс будівель та споруд Андрівської амбулаторії загальної практики–сімейної медицини та нежитлову будівлю Адріївського будинку дитячої творчості у власність відповідних рад,

- здійснено передачу майна, медичного обладнання та матеріальних цінностей, які належать до спільної власності територіальних громад сіл, селища Бердянського району в комунальну власність Осипенківської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

У зв’язку зі структурними змінами у складі Бердянської районної ради комісія зменшилась на одного представника від депутатського корпусу, але це не зменшило продуктивність роботи комісії. Депутати Тарак В.І. та Верескун О.М. нагороджувались почесними грамотами, депутат Чубар Е.В. протягом року приймав активну участь у роботі робочої групи з підготовки передавального акту по КНП «БР ЦПМСД» БРР. Заступники голови районної ради Закоморний М.М., а з листопада – Олійник М.П. згідно мого розпорядження контролював діяльність усіх тимчасових груп, що вивчали проблемні питання роботи комунальних закладів, установ та підприємств.

Голова комісії Чуб С.В. завжди професійно та виважено проводила засідання, на яких розглядались питання щодо укладання/переукладання, внесення змін та доповнень або дострокового розірвання договорів оренди (14 договорів), позички майна(1договір), що належить до спільної власності територіальних громад Бердянського району.

Серед основних питань, розглянутих комісією, визначено - реформування комунальної установи «Бердянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердянської районної ради в комунальне некомерційне підприємство, переоформлення документів щодо права власності на майно, передача майна та установ у власність об’єднаних громад та інші питання.

Комісія заслухала звіти шести директорів комунальних установ та підприємств про роботу за минулий рік.

Відділом з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад та юридичного забезпечення надавалась методична допомога в оформленні документів щодо передачі, списання, відчуження, надання в оренду об’єктів спільної власності та оформленні договорів оренди майна як комунальним закладам, установам, підприємствам так і сільським радам та депутатському корпусу.

За звітний період постійною комісією з гуманітарних питань (голова – Гродзевич С.О.) проведено 7 засідань, серед яких 1 спільне засідання з комісією з питань управління об’єктами спільної власності територіальних громад та

житлово-комунального господарства. Загальна кількість питань для розгляду під час проведення засідань становить 71 питання. На контролі комісії перебуває 25 програм, з них: медичного направлення – 10, освітнього направлення – 3, з питань роботи громадських організацій та соціально–патріотичного направлення – 5, з питань культури, молоді та спорту – 7.

Протягом 2018 року:

- затверджено 13 програм, враховуючи такі, що вперше прийняті та програми,

які затверджені в новій редакції;

- заслухано про виконання звіти стосовно 5 програм, із подальшою дією

останніх на наступні періоди;

- виконано повністю та знято з контролю 6 програм.

Станом на 01.01.2019 рік продовжує діяти 18 програм.

Члени комісії протягом року регулярно заслуховували звіти по програмам медичного, освітнього та культурно–спортивного напрямку.

Непростими в роботі комісії були питання щодо прийняття Програми оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів Бердянського району на 2017–2018 роки.

Принципово розглядались питання щодо роботи комунальних установ галузей освіти, культури, медицини та соціального захисту, фінансування зубопротезування учасників АТО, ветеранів війни і праці, Почесних Донорів України На підтримку районної організації ветеранів депутатами було виділено 77,200 тис.грн., на зубопротезування ветеранів та воїнів АТО – 50,000 тис.грн.

Депутат районної ради, член комісії Новосела Т.А. протягом року регулярно проводила навчальні майстер – класи в Осипенківській школі та виїжджала ділитись досвідом серед освітян на семінарах загальнодержавного та обласного рівня.

Комісією неодноразово заслуховувались звіти керівника відділу освіти райдержадміністрації про заходи щодо патріотичного виховання учнів та молоді в районі. Нагальним прикладом патріотичної роботи є – робота депутата районної ради Кеди С.І., який не тільки організовує пізнавальні екскурсії по

мальовничим краєвидам рідного краю, персонально допомагає в матеріальному забезпеченні воїнів блок-посту на річці Берда в с.Осипенко, а і проводить літературні зустрічі з письменниками, поетами Запорізької області, про що неодноразово надавалась інформація в ЗМІ.

В основу діяльності постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності і етики, місцевого самоврядування, законності та правопорядку покладено дотримання  депутатами районної  ради основ та принципів депутатської етики, статей Регламенту роботи, Законів України, Конституції та інших нормативних документів, якими керуються депутати в своїй діяльності. Під головуванням Москаленка О.Д. в комісії працюють п’ять депутатів районної ради – Токарєва А.Д., Авсєєвич В.П., Панков В.В., Волошкіна З.А. завжди професійно представляють інтереси жителів Бердянського району, стоять на захисті прав і свобод громадян.

У 2018 році комісією проведено 11 засідань на яких розглянуто 54 питання. На контролі комісії виконання 9 цільових районних програм, з яких: 6 - затверджені рішенням ради у звітний період, 2 – виконані, 1 – підлягає слуханню у 2019 році.

Особливим в звітному році хочеться відмітити розгляд на комісії нових програм по співпраці з державними силовими структурами, а саме: поліцією, службою з надзвичайних ситуацій, службою безпеки України, прикордонним загоном, воєнкоматом. Для підтримки заходів з їх соціально–економічного розвитку та розвитку матеріально-технічної бази цих структур приймались відповідні програми.

Слід визнати, що плідна робота членів комісії, які мають значний досвід в депутатській діяльності та вперше обраних до складу районних обранців

(Волошкіна З.А. та Токарєва А.Д.) дозволили працювати так що не було порушень вимог Регламенту у частині роботи постійних комісій районної ради, заплановані засідання комісій проходили вчасно, питання, які виносились на пленарні засідання сесій районної ради, попередньо розглядались і мали відповідний висновок комісії.

Голова комісії, депутат районної ради Москаленко О.Д. нагороджений нагрудним знаком «За розвиток Бердянського району».

Робота комунальних установ районної ради

Комунальна власність Бердянського району налічує 6 комунальних підприємств, установ та організацій, в яких працюють 263 чоловік. Найбільшими є Андріївська центральна районна лікарня - 147 чол., «Бердянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердянської районної ради - 62 чол., Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг - 31 чол., районний методичний кабінет - 11 чол. Розпорядженням голови районної ради створена і працює комісія з питань діяльності комунальних установ, закладів та підприємств, яка регулярно розглядає фінансово–економічні та структурні питання вищеозначених закладів.

Комунальна установа «Андріївська центральна районна лікарня Бердянської районної ради» (в.о. головного лікаря – Пасько Л.І.)

У 2018 році заходи щодо профілактики і боротьби з туберкульозом в районі проводилися відповідно до Цільової соціальної програми протидії захворювань на туберкульоз у Бердянському районі на 2017-2018 роки, затвердженої рішенням районної ради від 23.12.2016 року № 11.

Впродовж останніх років серед жителів Бердянського району спостерігається зниження захворюваності на всі форми активного туберкульозу загалом на 52%. Про це свідчить показник захворюваності на 100 тис. населення:

у 2017 році – хворіло 9 осіб;

у 2018 році – хворіло 12 осіб.

Протягом 2018 року у Бердянському районі здійснювалось впровадження програми боротьби з онкологічними захворюваннями. У 2018 році в Бердянському районі всього було зареєстровано 507 хворих з онкологічними захворюваннями.

Показник поширення захворюваності у районі на 10 тис. населення у 2018 році становить – 188,41 (2017 – 188,68). Найбільше зростання розповсюдженості онкозахворювань серед жителів району визначено в наступних селах:

- с.Осипенко – 188,3;

- смт.Андріївка – 220,17;

- с.Новопетрівка – 185,4.

Самі низькі показники розповсюдженості захворюваності обліковуються у   с.Дмитрівка – 153,09 та с.Азовське -153,1.

Протягом 2018 року з вищеозначеним діагнозом вперше в житті взято на облік – 51 особа. Показник захворюваності за звітний період зменшився і   становить 15,8 на 10 тис. населення, у 2017 р. – 18,94 на 10 тис. населення.

Виконання районної програми у 2018 році здійснювалося в межах затвердженого плану – загальна сума на 2018 рік – 97,756 тис.грн., у тому числі: для КУ «ЦПМСД»БРР – 75,756 тис.грн. та для КУ «Андріївська ЦРЛ»БРР – 22,000 тис.грн. Загалом протягом року профінансовано – 72,688 тис.грн., у тому числі: КУ «ЦПМСД»БРР – 57,048 тис.грн. та КУ «Андріївська ЦРЛ» БРР – 15,639 тис.грн.

Протягом року спеціальне лікування в районі отримали 40 осіб, з них серед вперше виявлених – 26 осіб (50,0%), в 2017 р. – 32 особи (51,6%). Допомога онкохворим надається у хірургічному відділенні Андріївської центральної районної лікарні. За необхідністю вони направляються до Запорізького обласного клінічного онкологічного диспансеру.

Протягом 2018 року населення району інформувалося про ризики виникнення онкологічних захворювань: випущено 20 санбюлетенів, прочитано 23 лекції та проведено 153 бесіди.

Комунальна установа (в подальшому комунальне некомерційне підприємство) «Бердянський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Бердянської районної ради (головний лікар – Аксьонов Д.Є)(далі КУ (КНП) «БРЦПМСД» БРР). Основним організаційним питанням, яке вирішувалось в галузі медицини протягом року, залишалось питання, реорганізації установи в підприємство (переоформлення реєстраційних та ліцензійних документів) та покращення якості надання медичних послуг на територіях селищної, сільських рад та об’єднаних територіальних громад. Ці проблеми обговорено на виїзних зустрічах з представниками селищної, сільських рад та ОТГ, з районними депутатами та депутатом обласної ради М.М. Волошиним.

Мережа лікувально-профілактичних закладів району, які входять до складу ЦПМСД працює з 01.10.2013 року. та включає: 5 АЗПСМ, 5 ФП. Зменшення кількості медичних закладів пов’язане із проведенням загальнодержавних реформ (децентралізація та реформа медицини). Протягом звітного періоду підприємством продовжено ліцензії на здійснення медичної практики та придбання, перевезення, зберігання наркотичних та психотропних засобів. Значна робота щодо отримання ліцензій проведена працівниками підприємства та головною медичною сестрою – депутатом районної ради Ковдрею С.Г.

         Штати ЦПМСД на 01.01.2019 р. складають 62,0 штатні одиниці в тому числі: лікарі – 13,5 штатних одиниць, середній медперсонал – 22,0 штатних одиниць, молодший медичний персонал 5,75, інший персонал 20,75 штатних одиниць.

         Центр забезпечений лікарями на 51,9%, середнім медперсоналом на 100%. З 5 лікарів 3 мають кваліфікаційну категорію, в тому числі 1 вищу. З 22 молодших медичних працівників 20 мають кваліфікаційну категорію з них 15 вищу.

         За минулий період до медичних закладів первинної ланки зроблено – 18449 відвідувань, що складає 1,4 відвідування на 1 жителя. Питома вага відвідувань з профілактичною метою склала 46,8%. Питома вага надання медичної допомоги вдома склала 16,8% в т.ч. у дітей 18%.

         Значна увага в закладах ПМСД приділяється впровадженню стаціонарно – замісних медичних технологій (СЗМТ). Розгорнуто 30 ліжок денного стаціонару, що дозволило значно здешевити надання кваліфікованої стаціонарної допомоги. За минулий період проліковано в денних стаціонарах 689 чоловік, що складає 546,6 на 10 000 нас. План ліжко днів виконано на 109,3%.

         В центрі працює лікарсько-консультативна комісія (ЛКК). Засідання комісії проводиться щоденно: в зручний для пацієнтів час.

         Значна увага в роботі ЛКК приділяється визначенню потреби інвалідів в засобах індивідуальної реабілітації, а також можливості населенню здійснювати

сторонній догляд за інвалідами та громадянами похилого віку. Хочеться подякувати працівникам управління соціального захисту населення райдержадміністрації на чолі з керівником Дехтяр С.В. за повноцінне забезпечення послугами соціального забезпечення, що є одним з пріоритетних напрямків роботи районної ради.

         Бюджетний запит на 2018 рік на фінансування закладів центру склав 13104624 грн., затверджено сесією районної ради 10752022,28 грн. (82% від потреби).

Зупинюсь на фінансуванні основних програм в медичній галузі району у 2018 році

№ з/п

Назва програми

План на

2018 рік

(тис.грн.)

Профінансовано

у 2018 році

(тис.грн.)

1

Програма імунопрофілактики та захисту населення району від інфекційних хвороб

5,10

0

2

Програма боротьби з онкологічними захворюваннями в Бердянському районі

95,620

95,620

3

Районна програма соціальної підтримки ветеранів війни, праці, інвалідів у ому числі:

49,854

39,854

4

$1·                    Безкоштовне лікування (статус

ветеранів, інвалідів)

10,000

0

5

$1·                    Забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами

39,854

39,854

6

Програма «Доступні ліки»

683,002

683,002

7

Програма соціального захисту дитячого та жіночого населення Бердянського району

147,939

147,939

8

Програма удосконалення системи надання медичної допомоги хворим нефрологічного профілю у Бердянському районі, а саме виконання розділу 3. «Діалізна допомога»

35,101

35,101

 

ВСЬОГО:

1016,616

1001,516

         За минулий період 2018 року Центром первинної медико-санітарної допомоги укладено 7623 декларації з жителями району, що складає – 60,5% від зареєстрованого населення.

         Впродовж 2018 року для населення району виписано 16588 рецептів на отримання лікарських засобів за Урядовою програмою «Доступні ліки».

         Конструктивна співпраця з керівництвом Осипенківської громади дозволила без порушень законодавства та без реорганізації установи надавати медичні послуги в громаді.

           Відповідно до чинного законодавства, на підставі делегування селищною, сільськими радами району частини власних повноважень щодо зберігання архівних документів, рішенням сесії районної ради від 20.12.2017 № 18 комунальна установа «Трудовий архів» перейменована в КУ «Об’єднаний Трудовий архів селищної, сільських рад Бердянського району» (завідувачка – Дробаха Н.В.). Державну реєстрацію змін до установчих

документів проведено 14.02.2018 згідно Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

         Згідно Положенню Об’єднаний Трудовий архів створений для централізованого тимчасового зберігання документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових та інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території Бердянського району, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, і для реалізації законних прав та інтересів громадян. Фінансування на утримання Об’єднаного Трудового архіву здійснюється з районного бюджету за рахунок субвенцій з місцевих бюджетів Бердянського району у відсотковому співвідношенні згідно кількості документів окремої території до загальної кількості документів, які зберігаються в архіві.

Протягом 2018 року до архіву звернулося 204 громадян з заявами (запитами) та отримано 41 лист від установ, організацій та громадян. Всього виконано 741 запит. Прийняті на тривале зберігання 118 справ (документів) від 4 підприємств. За звітний період селищною, сільськими радами та ОТГ не було створено власних трудових архівів, тому на сьогодні в Об’єднаному Трудовому архіві зберігається 9326 справ.

Районна рада як засновник завжди підтримує Об’єднаний Трудовий архів, у звітному періоді для покращення роботи надала установі комп’ютерну техніку з більш високими можливостями.

Комунальне підприємство «Бердянське районне архітектурно-планувальне бюро» (керівник – Кисіль С.П.) - є діючим підприємством, яке своєчасно сплачує податки в районний бюджет та не має заборгованості по обов’язковим платежам.

Керівник підприємства персонально займається питаннями пов’язаними з виготовленням кошторисної та технічної документації щодо ремонту (реконструкції) об’єктів різного цільового призначення, інженерних мереж та комунікацій, а також   здійснює контроль за якістю виконання ремонтно–будівельних робіт, приймає участь у роботі тимчасових робочих комісій, які проводять обстеження об’єктів спільної власності територіальних громад на предмет складання дефектних актів ремонтних робіт або підтвердження фактичного об’єму виконаних робіт. Підприємство має сертифікат технічного нагляду на роботи, пов’язані із створенням об’єктів архітектури.

Впродовж 2018 працівники КУ «Територіальний центр (надання соціальних послуг) Бердянської районної ради (керівник – Трегубенко Н.П.) обслуговували 563 особи. Серед них 253 особи, яким більше 80 років, 538 громадян похилого віку, 78 інвалідів.

На обліку в територіальному центрі перебуває 397 осіб, з них 376 на домашньому обслуговуванні. Нова форма роботи з об’єднаними територіальними громадами сільських рад, селищною, сільськими радами, взаєморозуміння щодо питань співфінансування утримання підопічних, дали змогу не закрити, а поліпшити умови проживання одиноких людей похилого

віку геріатричного відділення на території районної лікарні, в якому сьогодні там перебуває 21 особа.

За рахунок коштів районного бюджету проведено косметичний ремонт в кімнатах, де проживають підопічні, та в коридорі і на кухні. Підопічні відділення повністю забезпечені всім необхідним для повноцінного проживання.

За звітний період 30 соціальних працівників надавали допомогу 541 особі похилого віку, одиноким та пенсіонерам, які мешкають самотньо. Загалом соціальні працівники надають 47 видів соціальних послуг.

Територіальний центр активно співпрацює з Осипенківською сільською радою ОТГ. Впродовж 2018 року, відповідно до укладеного договору про якісне надання соціальних послуг, було надано соціальні послуги 225 одиноким та одиноко проживаючим громадянам, а саме:  с.Осипенко – 153; с.Червоне Поле – 19; с.Старопетрівка – 18;  с.Новопетрівка – 35.

Основне завдання на 2019 рік – продовження співпраці з селищною, сільськими радами та Осипенківською ОТГ щодо надання якісних соціальних послуг жителям Бердянського району.

Звернення громадян

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» районною радою проводиться робота з поліпшення стану розгляду заяв, скарг та пропозицій громадян, вирішення порушених у них питань.

Відповідно до розпорядження голови ради неодноразово створювались робочі групи, що дало змогу вирішити ряд нагальних проблем – допомога в отриманні Дмитрівської ЗОШ коштів від оренди; збереження і подальше існування Осипенківського ліцею; врегулювання забезпечення Андрівської ЗОШ водозабірними гідрантами для забезпечення вимог протипожежної безпеки; ремонту даху Андріївської ЦРЛ; передача майна від с.Азовське до міста Бердянськ; передача частини майна КУ «БР ЦПМСД БРР» Осипенківській громаді; вирішення питання зберігання трудового архіву підприємств с.Дмитрівка; щодо ефективного використання виробничих площ Дмитрівської амбулаторії. В роботі тимчасових груп активно приймали участь депутати районної ради: Гродзевич С.О., Ліщук М.П., Лукяненко П.В., Коломиченко Т.В. Усі проблемні питання було вирішено.

У 2018 році до районної ради надійшло від організацій, установ та підприємств районного, обласного значення понад 500 листів та звернулося 107 громадян.

Найчастіше порушувалися питання: про надання матеріальної допомоги,  про проблеми з вирішенням земельних питань, про проблеми з пенсійним забезпеченням, про надання та оформлення субсидій, а також питання щодо освітлення та ремонту доріг

Звернення громадян, які надходили під час особистого прийому, під час виїзних прийомів, завжди намагалася вирішити на місці, не переводячи проблемні питання громадян в паперову бюрократію.

Виконавчий апарат

Протягом звітного періоду працівники виконавчого апарату районної ради належним чином здійснювали покладені на них обв’язки по забезпеченню діяльності районної ради, її постійних комісій та президії, Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради, забезпечували взаємодію з Бердянською райдержадміністрацією, селищною, сільськими радами та об’єднаними територіальними громадами, їх посадовими особами, надавали при необхідності консультативно–методичну, юридичну допомогу.

         За звітний період до районної ради надійшло 951 різних документів.  

         Виконавчим апаратом вжиті заходи щодо їх своєчасного виконання.

         За цей період підготовлено та відправлено 410 вихідних документа, головою районної ради видано 185 розпоряджень.

         Невеликий але наполегливий колектив виконавчого апарату районної ради злагоджено працює над підготовкою необхідних документів для проведення сесій, президій, координаційних рад та інших організаційних заходів.

Протидія та запобігання корупції

Депутатський корпус та працівники   виконавчого апарату районної ради працюють  відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та інших антикорупційних нормативно-правових актів. Розпорядженням голови районної ради від 16.05.2017 року № 27-0 визначено уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції у виконавчому апараті районної ради.

З 18 серпня 2017 року районною радою затверджено План заходів щодо запобігання та виявлення корупції у виконавчому апараті Бердянської районної ради на 2018 рік (в новій редакції), яким керуємось в своїй діяльності. Працівниками виконавчого апарату районної ради для депутатів районної ради та представників селищної, сільських рад проведена консультативно-роз'яснювальна робота щодо заповнення та подачі електронних декларацій у звітному періоді, оскільки, щорічно, відповідно до статті 45 Закону «Про запобігання корупції» особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування зобов’язані подати електронні декларації.

Виконання зазначених заходів постійно контролюється керівництвом ради та проводиться робота щодо вивчення нового законодавства та внесених змін до діючих Законів. Відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» всі працівники виконавчого апарату районної ради та депутати районної ради у визначений законодавством термін подали електронні декларації за 2018 рік.

Для попередження реального чи потенційного конфлікту інтересів, що може виникнути під час розгляду на сесіях ради окремих питань, прийнято та діє рішення районної ради від 28.10.2016 № 22 «Про затвердження Положення про порядок здійснення контролю за дотриманням вимог щодо врегулювання депутатами Бердянської районної ради конфлікту інтересів». За необхідністю, депутатом подається заява про відмову брати участь у голосуванні з даного питання. У звітному періоді заяв від депутатів щодо конфлікту інтересів не поступало.

 

Районний конкурс «Краща територіальна громада

Бердянського району»

Щорічно районна рада проводить районний конкурс на кращу громаду, метою якого є виявлення, вивчення, узагальнення і поширення кращого досвіду роботи органів місцевого самоврядування, їх виконавчих комітетів, поліпшення діяльності селищної та сільських рад, об’єднаної територіальної громади у розвитку самоврядності, розбудові громадянського суспільства, зміцненні

самодостатності територіальних громад. Рішенням сесії районної ради від від 30.03.2018 № 4 затверджено Положення «Про районний конкурс «Краща територіальна громада Бердянського району», який проводиться щорічно. Громади оцінюються по критеріях, розроблених спільно із структурними підрозділами райдержадміністрації та керівниками комунальних установ районної ради.

14 вересня у с. Троїцьке Берестівської сільської ради ОТГ відбулося свято, приурочене до 95-ї річниці утворення Бердянського району та 75-ї річниці визволення Бердянського району від нацистських загарбників. Під час свята дипломами та цінними подарунками від народного депутата Олександра Пономарьова нагородили переможців щорічного районного конкурсу «Краща територіальна громада Бердянського району».

За результатами конкурсу переможцями стали: Андріївська селищна рада та Берестівська сільська рада ОТГ - І місце, Андрівська сільська рада - ІІ місце, Осипенківська сільська рада ОТГ - ІІІ місце. Громади–переможці отримали цінні подарунки та призові дипломи.

Координаційна рада

У районній раді створена та постійно працює Координаційна рада при голові Бердянської районної ради. До складу Координаційної ради входять

голова, заступник голови районної ради, селищний, сільські голови, старости та секретарі селищної, сільських рад.

Координаційна рада це – можливість не тільки обговорити теоретичні аспекти роботи органів місцевого самоврядування, а й побачити практичну реалізацію завдань соціально-економічного розвитку населених пунктів Бердянського району та виконання районних цільових програм.Теми для засідань ми намагаємось підібрати різноманітні, а саме: забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до будівель і приміщень закладів загального користування, порядок надання пільг у готівковій формі з оплати проїзду усіма видами транспорту загального користування та міських, приміських та міжміських маршрутах, придбання житла для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за рахунок субвенції з державного бюджету.

Пізнавальною була Координаційна рада, що відбулася в Андріївській селищній раді. Селищний голова Кагадій Н.А. поділилась з присутніми результатами розвитку громади та розповіла, що було зроблено на території, провела оглядову екскурсію та поділилася планами на майбутнє.

Гласність у діяльності районної ради

Успішна інформаційна діяльність органів місцевого самоврядування є нині необхідною умовою існування та розвитку.

Гласність у роботі Бердянської районної ради здійснюється згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації». Кожен, хто бажає, може ознайомиться з будь-яким документом районної ради, зайшовши на сторінку в Інтернеті за адресою: berdrayradа@ukr.net. У звітному році повністю оновлено офіційний веб-сайт районної ради. На сайті висвітлюються події, що

відбуваються в районі, розміщено графіки особистого прийому громадян головою ради та її заступником, оприлюднюються проекти та рішення, що виносяться на розгляд сесій районної ради, протоколи пленарних засідань та результати поіменного голосування, протоколи постійних комісій районної ради, та багато іншої інформації про діяльність районної ради. На сайті та газетах анонсуються планові заходи районної ради, а також розміщується інформація про їх проведення.

Всі заходи, які проводить районна рада, поза всяким сумнівом, є відкритими для представників громади та засобів масової інформації, які також висвітлюють події, що відбуваються в районній раді Ми співпрацюємо з газетами «Вєдомості Юга» та «Південна зоря», представники цих видань беруть участь в роботі сесій ради та інших районних заходах.

Особливо хочеться зупинитись на впровадженні в нашому районі адвокаційної кампанії «СВІТ БЕЗ НАСИЛЬСТВА» проекту «Єдність заради безпеки жінок Приазов`я» за підтримки «Українського жіночого фонду». Проект розпочався з листопада 2018 року навчальними тренінгами в яких прийняли участь представники громадських організацій, підприємці, депутати, працівники соціальних служб, посадові особи місцевого самоврядування та райдержадміністрації. Протягом першого етапу проекту підготовлено мультиплікаційні фільми «Ми проти насилля», опрацьовано Національний план дій (НПД), проведено різноманітні анкетування та розроблено заходи адвокаційної кампанії на 2019 рік. Педагоги району прийняли активну участь в Проекті. Хочеться відмітити Андрівську, Дмитрівську, Старопетрівську та Новопетрівську школи в яких вже в поточному році пройшли тематичні заходи. Підсумком першого етапу Проекту стало проведення 06.06.2019 року спільного міськрайонного свята. Створена в рамках Проекту робоча група та усі зацікавлені провели зустріч з представниками ЄС ПРООН Проекту «Розбудова миру», що ознаменувало початок другого етапу Проекту «СВІТ БЕЗ НАСИЛЬСТВА». Активними учасниками робочої групи є депутати районної ради: Токарєва А.Д., Шара Г.І., заступник голови райдержадміністрації – Борщова Н.В., керівники громад – Кагадій Н.А., Жила М.М.; керуюча справами районної ради – Іванова Т.В., начальник оргвідділу ради – Кондратець О.М., Особлива подяка в організації та впровадженні Проекту директору районного центру соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді райдержадміністрації – Пейчевій С.Г. та організатору Проекту Копиці Н.В.

Спортивне життя не проходить осторонь депутатів районної ради. Восьма спартакіада серед учасників збірних команд посадових осіб органів місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад відбулася 17-18 травня 2018 року у м.Запоріжжя. Наша команда разом з представниками збірних команд районів та міст обласного значення Запорізької області виборювали звання найспритніших і найсильніших. За результатами змагань наша збірна зайняла шосте місце. Шановні колеги !

Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити, що сьогоднішній результат роботи – це колективна праця кожного депутата, кожної

постійної комісії, президії, сесійна робота і, безумовно, робота виконавчого апарату районної ради. Основна мета звіту - не тільки проаналізувати діяльність ради за звітний період, а й разом визначитись щодо основних напрямків та пріоритетів  в подальшій роботі.

         Важливе питання дня прийдешнього – це створення умов для нових робочих місць, створення нових виробничих і обслуговуючих структур, піклування про людей похилого віку, а також увага до повсякденного життя захисників України – учасників АТО та їх сімей.

Хочу щиро подякувати народним депутатам України  Олександру Сергійовичу Пономарьову та Сергію Володимировичу Валентирову, депутату обласної ради Миколі Миколайовичу Волошину, всьому депутатському корпусу районної ради, керівництву райдержадміністрації, керівникам об’єднаних територіальних громад за особистий внесок у розвиток місцевого самоврядування,  за той факт, що робота ради з декларативного характеру перетворилася у дієві зрушення, за те, що ми бачимо реальні проблеми, які турбують наших виборців, за небайдужість і готовність працювати на благо громади району.   Тільки об’єднавши  зусилля, на основі взаємної  довіри і відповідальності перед людьми, за підтримки кожного окремого виборця району ми забезпечимо вирішення найважливіших питань життєдіяльності району.    

         З упевненістю скажу, що місцеве самоврядування – надійний партнер і опора держави. Сильна громада – сильна держава.

Голова районної ради                                                                  Ж.О.Васильчик